Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Νέα Apple Earpods



Ο BFF Κώστας, μου έκανε δώρο τα νέα Earpod της Apple. Yaay!

Δεν θα μετρήσω πόσα set από τα παλιά έχω αγοράσει. Στατιστικά μου χαλάνε κάθε 3 μήνες. Έχω δοκιμάσει και άλλα αντίστοιχα (μόνο Ultrex δεν έχω δοκιμάσει). Όπως και να έχει. Τα νέα ακουστικά είναι αρκετά καλύτερα στην χρήση. Τα μπάσα είναι πολύ πιο έντονα και ο ήχος πιο 'γεμάτος' (ναι ξέρω τώρα σε φώτισα). Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι η σχεδίαση που τουλάχιστον στα δικά μου αυτιά πάνε..γάντι. Δηλαδή δεν θέλω πλαστικό μαξιλαράκι ή γενικά δεν είναι τόσο μικρά για να πέφτουν ή αρκετά μεγάλα για να σε δυσκολεύουν. Το control είναι πιο μεγάλο (επιτέλους) και σταμάτησε να έχει αυτή την φτηνή αίσθηση και κατασκευή! 

Για να δούμε λοιπόν πόσο θα αντέξουν. Θα τα πάρω και σε κάποιο slow run αυτές τις μέρες να δω και στο τρέξιμο πως τα καταφέρνουν.

Ευχαριστώ δικέ μου ..σωραίος!




---- being a geek is ok!


from Papo's log http://javapapo.blogspot.com/